Účastníci si chválí reálné využití a osobní přístup

Marketingová výzva mě posunula k zákazníkům. K prodeji. K mé vlastní spokojenosti. Před výzvou jsem vůbec neměla chuť cokoli marketingově tvořit. Věděla jsem, že je to opravdu důležité, ale nevěděla jsem, za jaký konec to uchopit. Kurz provází od základů po aktuální témata. Nejprve shlédnete teorii, kterou když si převedete do svého podnikání, máte možnost okamžité zpětné vazby, doporučení. Je na vás, kolik si toho z výzvy odnesete. Když poctivě a aktivně plníte úkoly, Katka vám tu vynaloženou energii vrátí svoji radou a posunutím vašeho businessu. 
Martina Trmalová

Zpětná vazba od účastníků výzvy

100% NEeditováno a úpřímně sdíleno

 

1) Co se Vám na výzvě nejvíc líbilo? Splnila Vaše očekávání?

Určitě se mi líbila část věnovaná marketingové větě a ta vlastně i dostartovala moje alespoň vzdálené marketingové „myšlení“ a začal jsem více přemýšlet o mém webu o USA. Jelikož jsem už několik webů udělal, tak lekce o webech nebylo pro mě nic nového, což ale určitě hltali ostatní a pro mě to bylo opáčko a popravdě jsem se i tak v této oblasti něco nového naučil. Práce se sociálními sítěmi bylo super a měření jak by smet. To si musím ještě znovu na video podívat a pořádně si to nastudovat.
Celkově byly jednotlivé lekce obsahově relevantní a zajímavé. Oceniju spolupráci celé skupiny a možnosti výměny zkušeností a tipů. Některé aplikace, jsem začala opravdu používat.
líbila se mi ZV, marketingová věta, persony, posouzení webu, hodně ocenuji váš přístup, jste velice přátelská, milá a profesionální, máte hodne znalosti, video o mereni soc. sítích bylo super, rada bych ho vic rozvinula a dozvedela se o tom vic.
Výzva byla nad moje očekávání. Líbily se mi videa, úkoly a hlavně vaše zpětná vazba na ně.
Rychle reagovani na dotazy a podrobné vysvětlení od Katky.
Líbil se mi osobní přístup, délka kurzu taky super, sled lekcí byl super, také Vaše zpětná vazba
ze mne to chytlo vice nez jsem cekala a ze jsem delala domaci ukoly, i kdyz priznavam uplne ne vsechny,potesil mne zajem ostatnich o sebe navzajem, trochu tvorba komunity
Ano, splnila. Nejvíce oceňuji upřímnou zpětnou vazbu a praktické tipy a návody, hlavně ty techničtější.
Pohotová reakce na dotazy a úkoly, užitečné odkazy pro nastudování, občas zpětná vazba od ostatních (mohlo by být lepší, ke konci někteří ztratili zájem)
Ano, splnila, seznámila jsem se se základy, na kterých už se dá stavět.
ano, úplně, hodně obsahu, ani jsem nestíhala vše vstřebat
Nejlepší byla ta možnost informace z videa uplatnit do praxe a rovnou konzultovat, jetsli se to udělalo správně a případně co je špatně. A to na vlastních projektech a vidět, jak fungují ostatní projekty a jaké cesty využívají oni. Zapojit nějakého odborníka jako byl Standa na SEO bylo vlastně super – ten tam byl asi opravdu znova ( viz muj komentar). 🙂
Lektorka sama, tedy ty Katko, na tom všem byla nejlepší (vždy jsi byla po ruce, neustále online až to člověka děsilo) — lekce byly postavené stručně a věcně + úkoly super.
Byl to můj první dlouhodobější online kurz a musím říct, že mi ten formát vyhovoval. Možnost věnovat se kurzu ve chvíli, kdy to mi to nejvíc hodí, to beru jako velkou výhodu. Díky videu jsem se mohl v lekci k něčemu vrátit, stopnout si ho a udělat pořádně poznámky. Takže bych řekl, že očekávání kurz splnil.
Nejvíc se mi líbila sdílnost skupiny a ochota nás všech. Je to skvělý a díky výzvě vytvářím nové věci, nový web se ladí a reklama, bannery atd. Mám opravdu velikou radost.
Zpětná vazba Kateřiny. Ta měla cenu větší, než je cena kurzu. Opravdu jsem žasla. Dostanete mnohem víc, než jen „webinář“.
Pochopila jsem, že vlastně dělám něco jiného než to uvádím na svém webu.
Presona, Marketingová veta, Google analytics, fakty podložený testováním, tvá motivace účastníku (super),
že mě hned na začátku nešetřila a byla jsem dost zapálená do úkolů. Bavilo mě to přicházet na nové nápady a myšlenky. A vlastně jsem se vždycky těšila na tvoji odpověď. Moc oceňuji odpovědi typem videí. Pro tebe rychlejší, pro nás zajímavější a srozumitelnější. Super.
Velmi profi přístup s videi ve FB skupině. Všechny tasky jsme si mohli zpracovat v našem volném harmonogramu.
Splnilo očekávání. Líbilo se mi: přívětivé a milé jednání, online forma školení, zásah do více oblastí online mktg, praktické rady a ukázky, užitečné odkazy a nejvíce oceňuji zpětnou vazbu a mentoring.
Myslím, že mi výzva dala celkový základní přehled jak marketingově přemýšlet. Dala mi celkem hodně užitečných tipů a doporučení, co dělat v rámci marketingu a co nedělat. Líbil se mi přirozený přístup lektorky a její nápomocná ruka. To, že si dala práci i natočit osobní video s odpověďmi.
Pokud chce člověk podnikat, musí marketingově přemýšlet. A to jsem si uvědomila až při této výzvě. Protože jsem si tak trochu myslela, že budu-li dělat poctivě svou práci, zákazníci přijdou sami. Nene. Nepřijdou. A to mi docvaklo až při výzvě.
Zpětná vazba a odpovědi na dotazy. Plus to, že všechna videa jsou stále k dispozici a dá se do nich nahlednout
ano, přímost a rychlé a výstižné reakce
Katka vše krásně vysvětlila ve videu a navedla nás, abychom zapojili i vlastní mozek.
Že mi ukázala, jak nad marketingem přemýšlet komplexně. Ano.
Ano
ano
Předčila moje očekávání! Bylo to super. Nejvíc se mi líbily úkoly a také materiály, ke kterým jsem se dostala.
Od výzvy jsem konkrétní očekávání tak úplně neměla. Jsem ráda, že jsem ji absolvovala, dala mi nahlédnout pod pokličku marketingu. Získala jsem jiný náhled, seznámila jsem se se základními termíny a nástroji jako např. GA, utm, apod.
Nejvíc se mi líbilo to „rozebrání marketingu na kousíčky“ a následné složení do srozumitelného a logického celku. Plnění úkolů a následná zpětná vazba.

 

2) Co Vám naopak chybělo nebo Vám vadilo? Nešetřete mě!

Trochu mi chyběly informace o tom, jak třeba nastavit cenu výrobku nebo služby… myslím, takové ty marketingové „triky“ 😊 Jak psát titulky článků – co funguje a co ne. Někde jsem například četl, že lichá čísla v titulku fungují lépe než sudá, např. 7 tipů, jak udělat…
Chapu teda správně, že všechny tyto lekce jsou vlastně kroky, které mi pomohou sestavit celkovou marketingovou strategii? Možná mi tady chybí další oblasti či úkoly, jak se zamyslet a postupovat nad způsobem oslovení potenciálních zákazníků (online, offline cesta?). Chybí mi zde lekce/kapitola o dalších marketingových materiálech (jak na newsletter, mailing a jiné. Možná by stačil článek.). Trochu mě mrzí, že se do plnění úkolů nezapojilo více členů skupiny. Dalo by se říci, že je plnili pouze jedni a ti samí. Přišli jsme tak o další inspiraci a ukázky toho, jak ostatní uvažují.
ocenila bych víc úkolů, na webovkách říkáte: „každý den školení v podobě videa, spoustu materiálů a také úkoly.“ 21 dní = 21 videí a úkolů, což ve finále tak nebylo. Já osobně bych nepotřebovala 21 videí, ale někdy byly prodlevy dost dlouhé, pár krát jste dala video a my se měli jen ptát, žádný úkol…a nikdo se moc neptal. Taky jsem se v komentářích ztrácela a ztrácím doteď
Uvítala bych ještě ukázku jak nastavit dobře reklamu na IG nebo FB. Chybět mi budete teprve teď. 🙂
Vše super
Můj nedostatek času od poloviny kurzu.
na mne to nekdy bylo malo prehledne, na FB se mi to neukazovalo po jednotlivych lekcich, ale po tom, jak jsem na to reagovala, pak po case jsem se uz v tom lip vyznala. Mne by asi pomohla pevna struktura na strance, rozkliknuti na konkretni lekci a pod ni komentare. pak mne torchu zahlcovalo, ze oznameni, ze ostani reaguji na stejne vlakno a ja nikdy nevedela, zda musim sledovat nebo ne.
Možná jsem očekávala větší zapojení ostatních, ale vlastně cílem pro mě bylo se něco naučit, nikoli dělat přátele, takže mi to zas tak nevadí. Skvělé by byly přesné návody např. jak na FB reklamu od kroku jedna, nicméně to by vydalo asi na samostatný kurz..
Rozdělení online a offline reklamy, někteří nebyli z oboru marketing a toto by jim určitě pomohlo, aby měli přehled, na jakou reklamu se to dané odvětví může zaměřit. Ne každý může podnikání řešit jen přes sociální sítě.
Nic mě nenapadá.
možná bych dala někde větší rozestupy, obzvlášť tam, kde je víc obsahu
Mě přijde divné, že se aktivně zapojovalo 20 lidí, součástí skupiny bylo ale 30. Proč? Další věc, na stránkách si měla recenzi od Standy před výzvou a myslím, že ještě od jedné paní. To mi hned začalo v hlavě řikat – to bude nějaká levá. Rozhodně mi chybí navazující kurz. Kačko, takovéhle kurzy jsem prodávala 8 let – největší úspěch ( zadarmo) máš, když nabídneš spokojeným klientům okamžitě možnost navazujících specifičtějších kurzů, nebo jenom rozšířenou Marketingovou výzvu II. Věř mi, že jsou-li lidé spokojení tak, jako já, přijdou hned. A když to podpoříš klasicky slevou jako to děláš, máš vyhráno. A vybrat si témata podle komentářů ve výzve ( kde poznáš, komu co chybí, kdo pokulhává), to už je s prstem v nose. Chybělo mi také zapojení ostatních lidí v rámci spolupráce jako takové. Snažila jsem se reagovat ze začátku, když to nikdo moc nedělal bylo to škoda.
Nějaké pravopisné chyby v prezentacích bily do očí, také pro mě je novým formátem ta komunikace – dlouhá vlákna komentářů pod jednotlivými příspěvky (naštěstí FB vždy ukáže kde se po mě co chce). Občas jsem nějaký návod nebo poučku nedokázala zakomponovat do své strategie, protože ji tak ve svém business nevidím – jsou to pro mě témata, nad kterými budu přemýšlet kontinuálně.
Všeobecně obsahově ne. Já mám klasicky problém, že sportovní marketing na federaci je v některých oblastech specifický a ne všechny poučky na něj stoprocentně platí. 🙂
Nic mi nevadilo. Tempo bylo fajn, vedla si to opravdu skvěle, a to že jsem já nestihla některé věci, moje škoda. I když já to negativně neberu, dám na intuici a ta mi jasně naznačila směr!!! Jsi skvělá lektorka a Tvůj velmi friendly přístup je nejvíc! To pak člověk dělá, na co by ani nepomyslel.
Klidně nějaké pokračování 🙂
Nestíhala jsem dělat domaci úkoly, jelikož ještě neovládám program Canva (to mě zabralo nejvíce času). Také jsem nestihla natočit video o mě (myslím to úvodní ), jelikož jsem se přihlásila na poslední chvílí (tak to mě trochu mrzelo …)

Chci ti dát upřimnou zpětnou vazbu. Prosím ber to jenom jako jeden pohled:

Vymazáni rušivých zvuků z pozadí (trouba, šum!!!).
Nahrávaní videí pod Units, (ne všeobecná diskuze a pak za den dva to dát pod Units).
Když je ve videu slib napr.: linky pod videm, dodržet ho hned – Ne až za den.

Chybí mi:
Možná pár ukážek pro Facebook reklamu.
Shrnutí + Co dál + následující kroky.
Některé dotazy byly zodpovězené na 50%. Například otázka a.,b.,c. a odpověď byla jen na a. částečné b. To ve mne vyvolá negativní pocit.

Něco mi tam chybí. Kurz skončil a já mám pocit, že jsem jsem na půl cesty. Možná ho více natáhnout. Možná více obsahu.

Líbí jsem mi co děláš a držím palce. Ať se ti daří Katko.

že ty důležité úkoly byly na začátku, a pak v 2/3 už jsem trošku ztrácela motivaci, pač tam pro mě nebyl žádny důležitý velký úkol 😀 A více bych asi vtáhla ostatní. Klidně i v rámci nějakého úkolu. Vyber si někoho a ohodnoť to a to…Skupina moc společně nepracovala, na to je tam dobrobvolně hrozně málo času…
Trochu osobní interakce. Z osobní debaty vzplynou další dotazy a podněty.
Je škoda mít pouze 21dní, pro pracující lidi a matky je to trošku hůře stíhatelné, kdyby bylo více času, určitě bych se zdokonalila lépe, zapracovala na nedodělaných úkolech:-)Ještě možná zmínka – kvalita videí-vizuální stránka-při názorné ukázce nějakého systému, platformy moc není vidět na co se kliká-jaké „políčko“.Možná vše je pak v závěrečné prezentaci , ale třeba dát do slidu info, že prezentaci, kde bude vidět i „ten rozmazaný návod“ dostaneme později.
Výzva na mě byla moc rychlá, vzhledem k tomu, že mám pracovní povinnosti, a byly zrovna prázdniny a musela jsem tak pečovat i o dítě. Nicméně Kateřina vyšla vstříc a výzvu o týden prodloužila. Asi bych ještě měla více otázek, jak člověk postupem času úkoly prochází a videa si chroustá postupně. Čímž chci říci to, že věci trochu dochází až postupem času. Takže opět jen zopakování mé první věty, že to celé bylo trochu rychlé.
Chyběl mi čas :)) A taky moc nefungovala interakce mezi účastníky. Ale ani já jsem neměla moc času, sledovat ostatní, i když by to bylo asi přínosné.
Možná že mi přišlo, že se nejsložitější a nejvíce videí přidávalo o víkendu, kdy pro mě bylo složitější získat kontakt s kolegy (ale to byl jen můj problém, spousta lidí tam byla sama za sebe a u nich zase chápu, že o víkendu na vše měli více času)
bylo to dost rychlé – při mé práci co dělám:-)
Výzva mohla být delší, lépe řečeno videa a úkoly nedávat každý den, ale udělat třeba týdenní téma. Nestíhala jsem si k tomu sednout každý den, tím jsem se dostala do skluzu a výzvu jsem ve finále nedokončila..
Možná by mohl být zařazen i nějaký bližší průvodce (třeba jen tabulka, co si mám vypsat a co mi z toho pak vyplyne) na to, jak si sestavit ten marketingový plán.
Ano
0
Trochu jsem občas bojovala s tou Facebook skupinou, nějak se mi neukazovaly jednotlivé úkoly u průvodce. Ale když jsem zalovila v historii, tak jsem je našla.
Vadil mi Facebook jako takový, ale to už se tu řešilo. A pak, Katko, prosím, neuražte se, mnohdy se mi zdálo, že neodpovídáte na věci, na které se ptám. Někdy nejdete k jádru věci, složitě to opisujete, ale přitom by stačila jedna stručná věta a vše by bylo jasné. Ale je to pouze můj pocit.
Nedá se říct, že by mi vadilo, nebo chybělo, ale uvítala bych doporučení na nějaké freelancery. Například na FB reklamu. Čím víc do této problematiky vidím, tím víc jsem přesvědčená, že to nechci dělat, protože to nikdy neudělám jako profík.

3) Pomohly Vám úkoly k reálnému využití?

Jelikož sám videa neumím dělat, tak všechna videa mi přijdou super.
Videa se dobře poslouchala a byla věcná, délka byla tak akorád.
vím že je těžké jít z kůží na trh a obdivuji vás. Par postřehů mám: z prava jste přeexponovaná od světla z okna, do tváře vám to hází stíny, coz nebývá lichotive, zaostřuje se velmi často na kytku za vámi, což ve výsledku znamená, že vaše oči jsou rozostřené a to není příjemné.
Na jedničku 🙂
Perfektní
Kvalita byla v pořádku. Myslím, že kdybyste neseděla zády k oknu jako zdroji světla, že by to bylo ještě lepší.
vyborne vizualne, klidne vystupovani, srozumitelne prednaseni i spontanni rychle videoodpovedi na dotazy, to mi prislo super pruzna a pritom vecne

 

4) Doporučil/a byste tento kurz?

Určitě ano. I právě kvůli Katčině empatickému přístupu, vstřícnosti, a osobnímu nasazení.
Jasný
Ano
100%
Ano.
Ano. 🙂
Ano
ano
Ano
Asi ano.
Ano

GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

Zjistíte-li, že vám z nějakého důvodu výzva nesedí, vrátím vám peníze v plné výši. Stačí během prvních tří dnů výzvy napsat na katerina@marketingovavyzva.cz, že si přejete vrátit peníze.

Chcete se na něco zeptat?

Napište mi!