O mně
Umím najít chytrá marketingová řešení vedoucí k jasným výsledkům. Nerada plýtvám rozpočtem a tak nenavrhuji zbytečné postupy, ale jen ty, které přinesou co nejvíce užitku. Při práci stavím na datech a selském rozumu.
Mám v sobě spojení kreativního a analytického člověka. A to se pro marketing náramně hodí.
“S Kateřinou som spolupracovala viac ako pol roka na kampani pre podporu mobilnej aplikácie. Jej profesionálny, zodpovedný prístup, myslenie od strategickej roviny až po najmenšie detaily, kreatívne nápady a schopnosť zanalyzovať stav a navrhnúť ďalšie kroky, to všetko nepochybne prispelo k dvom úspešným vlnám kampane. Ak sa ešte niekedy naskytne príležitosť, rozhodne spoluprácu s Katkou zopakujem.”
Něco málo z projektů,
na kterých jsem se podílela
Uvedení nového produktu na celosvětový trh pro DIGIMIND
Několikaměsíční práce uvedení nového softwaru do mnoha zemí jako je USA, Německo, Francie, Velké Británie a Singapur. Od stanovení tónu komunikace, přes vizualizaci a tvorbu webových stránek až po placené kampaně a spolupráci s novináři.
Letní kampaň pro AHMAD TEA
Celková strategie kampaně pro nový produkt. Návrh a realizace landing page za účelem sběru kontaktů a zvýšení prodeje. Příprava tvorby chatbota.
Placený obsah pro Vltava Labe Media
Kompletní příprava několikaměsíčního projektu zpoplatnění online obsahu pro vydavatelství. Vedení projektu a následné úspěšné předání.
Start předplatného časopisu FINMAG
Nastartování prodeje tištěného a digitálního předplatné časopisu. Celkové nastavení strategie a příprava prodejní stránky.
Akviziční kampaň pro pojišťovnu AXA
Kreativní řešení a příprava kampaně s cílem získat kontakty na určitou cílovou skupinu a podpora zviditelnění aplikace. Vznikla úplně nová microsite, která nasbírala několik tisíc kontaktů a zajistila obrovskou viditelnost pro společnost.
Sociální sítě a sběr B2B kontaktů pro HOTHOT radiátory
Příprava strategie na sociálních sítích pro designové radiátory a také marketingová kampaň mířená na B2B, tedy architekty.
…a mnohé další!
Co umím?
- Marketingová strategie – 100%
- Wordpress – 82%
- Grafika – 67%
- Sociální sítě – 95%
- Analytika a měření výsledků – 99,9%