Mini-kurz ZDARMA

5 marketingových rad, které můžete ihned použít

1. Jak prodávat více? Naučte se to od mé uklízečky!

Moji uklízečku jsem našla na internetu v záplavě všech dalších, které nabízejí své služby. Proč zrovna ji? Co dělala správně?

2. Nepište nadpisy webu jako návod k vysavači

O mně, Reference, Jak pracuji…poznáváte svůj web? Co kdybyste nadpis zkusili lépe využít?

3. Máte v marketingu tah na branku? Nechybí vám výzva k akci?

Výzva k akci na webu je důležitá proto, aby zákazník mohl nakoupit. Vysvětlíme si, jak ji na web dát správně.

4. Proč utrácíte zbytečně peníze v reklamních kampaních? 

Ukážu vám dvě nejčastější chyby, které se dělají při spouštění marketingových kampaní. Zde vám totiž mohou utíkat vaše peníze.

5. Mám být na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu?

Nejčastější poptávka od klientů je „Potřebuji dělat sociální sítě, pomůžete nám?“. Já vždy ale říkám, pojďme se o krok vrátit.

Mini-kurz ZDARMA

5 marketingových rad, které můžete ihned použít

1. Jak prodávat více? Naučte se to od mé uklízečky!

Moji uklízečku jsem našla na internetu v záplavě všech dalších, které nabízejí své služby. Proč zrovna ji? Co dělala správně?

2. Nepište nadpisy webu jako návod k vysavači

O mně, Reference, Jak pracuji…poznáváte svůj web? Co kdybyste nadpis zkusili lépe využít?

3. Máte v marketingu tah na branku? Nechybí vám výzva k akci?

Výzva k akci na webu je důležitá proto, aby zákazník mohl nakoupit. Vysvětlíme si, jak ji na web dát správně.

4. Proč utrácíte zbytečně peníze v reklamních kampaních?

Ukážu vám dvě nejčastější chyby, které se dělají při spouštění marketingových kampaní. Zde vám totiž mohou utíkat vaše peníze.

5. Mám být na Facebooku, Instagramu nebo LinkedInu?

Nejčastější poptávka od klientů je „Potřebuji dělat sociální sítě, pomůžete nám?“. Já vždy ale říkám, pojďme se o krok vrátit.

Předám vám rady, které jsem nasbírala v ČR i zahraničí

Jmenuji se Kateřina Tygl a online projektům a marketingu se věnuji od roku 2012. Prošla jsem firmami jako je L’Oréal či Digimind (francouzská obdoba Social Bakers), kde jsem vedla marketingové oddělení s pobočkami v USA, Singapuru, Francii či Maroku. Z vlastního podnikání je to digitální agentura Stario, kde jsem byla spoluzakladatelkou a ředitelkou celé agentury.

Založila jsem online akademii Marketingová výzva, která vás naučí rozumět marketingu a online prodeji.

To mě zajímá »

Stáhněte si mini-kurz ZDARMA

Na e-mail vám postupně přijde celý seriál videí o marketingu.