Účastníci si chválí reálné využití a osobní přístup

Marketingová výzva mě posunula k zákazníkům. K prodeji. K mé vlastní spokojenosti. Před výzvou jsem vůbec neměla chuť cokoli marketingově tvořit. Věděla jsem, že je to opravdu důležité, ale nevěděla jsem, za jaký konec to uchopit. Kurz provází od základů po aktuální témata. Nejprve shlédnete teorii, kterou když si převedete do svého podnikání, máte možnost okamžité zpětné vazby, doporučení. Je na vás, kolik si toho z výzvy odnesete. Když poctivě a aktivně plníte úkoly, Katka vám tu vynaloženou energii vrátí svoji radou a posunutím vašeho businessu. 
Martina Trmalová

Zpětná vazba od účastníků výzvy

100% NEeditováno a úpřímně sdíleno

 

1) Co se Vám na výzvě nejvíc líbilo? Splnila Vaše očekávání?

Určitě se mi líbila část věnovaná marketingové větě a ta vlastně i dostartovala moje alespoň vzdálené marketingové „myšlení“ a začal jsem více přemýšlet o mém webu o USA. Jelikož jsem už několik webů udělal, tak lekce o webech nebylo pro mě nic nového, což ale určitě hltali ostatní a pro mě to bylo opáčko a popravdě jsem se i tak v této oblasti něco nového naučil. Práce se sociálními sítěmi bylo super a měření jak by smet. To si musím ještě znovu na video podívat a pořádně si to nastudovat.

Celkově byly jednotlivé lekce obsahově relevantní a zajímavé. Oceniju spolupráci celé skupiny a možnosti výměny zkušeností a tipů. Některé aplikace, jsem začala opravdu používat.

Líbila se mi ZV, marketingová věta, persony, posouzení webu, hodně ocenuji váš přístup, jste velice přátelská, milá a profesionální, máte hodne znalosti, video o mereni soc. sítích bylo super, rada bych ho vic rozvinula a dozvedela se o tom vic.

Výzva byla nad moje očekávání. Líbily se mi videa, úkoly a hlavně vaše zpětná vazba na ně.

Rychle reagovani na dotazy a podrobné vysvětlení od Katky.

Líbil se mi osobní přístup, délka kurzu taky super, sled lekcí byl super, také Vaše zpětná vazba

Pohotová reakce na dotazy a úkoly, užitečné odkazy pro nastudování, občas zpětná vazba od ostatních (mohlo by být lepší, ke konci někteří ztratili zájem)

Ano, úplně, hodně obsahu, ani jsem nestíhala vše vstřebat

Ano, splnila, seznámila jsem se se základy, na kterých už se dá stavět.

Ano, splnila. Nejvíce oceňuji upřímnou zpětnou vazbu a praktické tipy a návody, hlavně ty techničtější.

Ze mne to chytlo vice nez jsem cekala a ze jsem delala domaci ukoly, i kdyz priznavam uplne ne vsechny,potesil mne zajem ostatnich o sebe navzajem, trochu tvorba komunity

Nejlepší byla ta možnost informace z videa uplatnit do praxe a rovnou konzultovat, jetsli se to udělalo správně a případně co je špatně. A to na vlastních projektech a vidět, jak fungují ostatní projekty a jaké cesty využívají oni. Zapojit nějakého odborníka jako byl Standa na SEO bylo vlastně super – ten tam byl asi opravdu znova ( viz muj komentar). 🙂

Lektorka sama, tedy ty Katko, na tom všem byla nejlepší (vždy jsi byla po ruce, neustále online až to člověka děsilo) — lekce byly postavené stručně a věcně + úkoly super.

Byl to můj první dlouhodobější online kurz a musím říct, že mi ten formát vyhovoval. Možnost věnovat se kurzu ve chvíli, kdy to mi to nejvíc hodí, to beru jako velkou výhodu. Díky videu jsem se mohl v lekci k něčemu vrátit, stopnout si ho a udělat pořádně poznámky. Takže bych řekl, že očekávání kurz splnil.

Nejvíc se mi líbila sdílnost skupiny a ochota nás všech. Je to skvělý a díky výzvě vytvářím nové věci, nový web se ladí a reklama, bannery atd. Mám opravdu velikou radost.

Zpětná vazba Kateřiny. Ta měla cenu větší, než je cena kurzu. Opravdu jsem žasla. Dostanete mnohem víc, než jen „webinář“.

Pochopila jsem, že vlastně dělám něco jiného než to uvádím na svém webu.

Presona, Marketingová veta, Google analytics, fakty podložený testováním, tvá motivace účastníku (super).

Že mě hned na začátku nešetřila a byla jsem dost zapálená do úkolů. Bavilo mě to přicházet na nové nápady a myšlenky. A vlastně jsem se vždycky těšila na tvoji odpověď. Moc oceňuji odpovědi typem videí. Pro tebe rychlejší, pro nás zajímavější a srozumitelnější. Super.

 

2) Co Vám naopak chybělo nebo Vám vadilo? Nešetřete mě!

Trochu mi chyběly informace o tom, jak třeba nastavit cenu výrobku nebo služby… myslím, takové ty marketingové „triky“ 😊 Jak psát titulky článků – co funguje a co ne. Někde jsem například četl, že lichá čísla v titulku fungují lépe než sudá, např. 7 tipů, jak udělat…

Chapu teda správně, že všechny tyto lekce jsou vlastně kroky, které mi pomohou sestavit celkovou marketingovou strategii? Možná mi tady chybí další oblasti či úkoly, jak se zamyslet a postupovat nad způsobem oslovení potenciálních zákazníků (online, offline cesta?). Chybí mi zde lekce/kapitola o dalších marketingových materiálech (jak na newsletter, mailing a jiné. Možná by stačil článek.). Trochu mě mrzí, že se do plnění úkolů nezapojilo více členů skupiny. Dalo by se říci, že je plnili pouze jedni a ti samí. Přišli jsme tak o další inspiraci a ukázky toho, jak ostatní uvažují.

Ocenila bych víc úkolů, na webovkách říkáte: „každý den školení v podobě videa, spoustu materiálů a také úkoly.“ 21 dní = 21 videí a úkolů, což ve finále tak nebylo. Já osobně bych nepotřebovala 21 videí, ale někdy byly prodlevy dost dlouhé, pár krát jste dala video a my se měli jen ptát, žádný úkol…a nikdo se moc neptal. Taky jsem se v komentářích ztrácela a ztrácím doteď

Uvítala bych ještě ukázku jak nastavit dobře reklamu na IG nebo FB. Chybět mi budete teprve teď. 🙂

Vše super

Můj nedostatek času od poloviny kurzu.

Rozdělení online a offline reklamy, někteří nebyli z oboru marketing a toto by jim určitě pomohlo, aby měli přehled, na jakou reklamu se to dané odvětví může zaměřit. Ne každý může podnikání řešit jen přes sociální sítě.

Možná jsem očekávala větší zapojení ostatních, ale vlastně cílem pro mě bylo se něco naučit, nikoli dělat přátele, takže mi to zas tak nevadí. Skvělé by byly přesné návody např. jak na FB reklamu od kroku jedna, nicméně to by vydalo asi na samostatný kurz..

Na mne to nekdy bylo malo prehledne, na FB se mi to neukazovalo po jednotlivych lekcich, ale po tom, jak jsem na to reagovala, pak po case jsem se uz v tom lip vyznala. Mne by asi pomohla pevna struktura na strance, rozkliknuti na konkretni lekci a pod ni komentare. pak mne torchu zahlcovalo, ze oznameni, ze ostani reaguji na stejne vlakno a ja nikdy nevedela, zda musim sledovat nebo ne.

Nic mě nenapadá.

Možná bych dala někde větší rozestupy, obzvlášť tam, kde je víc obsahu
Mě přijde divné, že se aktivně zapojovalo 20 lidí, součástí skupiny bylo ale 30. Proč? Další věc, na stránkách si měla recenzi od Standy před výzvou a myslím, že ještě od jedné paní. To mi hned začalo v hlavě řikat – to bude nějaká levá. Rozhodně mi chybí navazující kurz. Kačko, takovéhle kurzy jsem prodávala 8 let – největší úspěch ( zadarmo) máš, když nabídneš spokojeným klientům okamžitě možnost navazujících specifičtějších kurzů, nebo jenom rozšířenou Marketingovou výzvu II. Věř mi, že jsou-li lidé spokojení tak, jako já, přijdou hned. A když to podpoříš klasicky slevou jako to děláš, máš vyhráno. A vybrat si témata podle komentářů ve výzve ( kde poznáš, komu co chybí, kdo pokulhává), to už je s prstem v nose. Chybělo mi také zapojení ostatních lidí v rámci spolupráce jako takové. Snažila jsem se reagovat ze začátku, když to nikdo moc nedělal bylo to škoda.
Nějaké pravopisné chyby v prezentacích bily do očí, také pro mě je novým formátem ta komunikace – dlouhá vlákna komentářů pod jednotlivými příspěvky (naštěstí FB vždy ukáže kde se po mě co chce). Občas jsem nějaký návod nebo poučku nedokázala zakomponovat do své strategie, protože ji tak ve svém business nevidím – jsou to pro mě témata, nad kterými budu přemýšlet kontinuálně.
Všeobecně obsahově ne. Já mám klasicky problém, že sportovní marketing na federaci je v některých oblastech specifický a ne všechny poučky na něj stoprocentně platí. 🙂
Nic mi nevadilo. Tempo bylo fajn, vedla si to opravdu skvěle, a to že jsem já nestihla některé věci, moje škoda. I když já to negativně neberu, dám na intuici a ta mi jasně naznačila směr!!! Jsi skvělá lektorka a Tvůj velmi friendly přístup je nejvíc! To pak člověk dělá, na co by ani nepomyslel.
Klidně nějaké pokračování 🙂
Nestíhala jsem dělat domaci úkoly, jelikož ještě neovládám program Canva (to mě zabralo nejvíce času). Také jsem nestihla natočit video o mě (myslím to úvodní ), jelikož jsem se přihlásila na poslední chvílí (tak to mě trochu mrzelo …)

Chci ti dát upřimnou zpětnou vazbu. Prosím ber to jenom jako jeden pohled:

Vymazáni rušivých zvuků z pozadí (trouba, šum!!!).
Nahrávaní videí pod Units, (ne všeobecná diskuze a pak za den dva to dát pod Units).
Když je ve videu slib napr.: linky pod videm, dodržet ho hned – Ne až za den.

Chybí mi:
Možná pár ukážek pro Facebook reklamu.
Shrnutí + Co dál + následující kroky.
Některé dotazy byly zodpovězené na 50%. Například otázka a.,b.,c. a odpověď byla jen na a. částečné b. To ve mne vyvolá negativní pocit.

Něco mi tam chybí. Kurz skončil a já mám pocit, že jsem jsem na půl cesty. Možná ho více natáhnout. Možná více obsahu.

Líbí jsem mi co děláš a držím palce. Ať se ti daří Katko.

Že ty důležité úkoly byly na začátku, a pak v 2/3 už jsem trošku ztrácela motivaci, pač tam pro mě nebyl žádny důležitý velký úkol 😀 A více bych asi vtáhla ostatní. Klidně i v rámci nějakého úkolu. Vyber si někoho a ohodnoť to a to…Skupina moc společně nepracovala, na to je tam dobrobvolně hrozně málo času…

 

3) Pomohly Vám úkoly k reálnému využití?

Kromě persony mi pomohly všechny úkoly. Persony jsem fakt nedával, ale to bude spíš problém mého analytického mozku 😀 Na internetu jsem si vyhledal spousty vzorů person a některé byly fakt detialní, např. až po informaci, že paní Jana koupila byt 2+kk a má hypotéku ve výši 3,5 mil. Takový detail mi nějak nedává smysl. Persony méně detailní mi jsou víc sympatické a umím si představit s nimi pracovat.

Ano, zejména persony, landing page (vím už, jak začít), vzhled a tvorba webu (utvrdilo v názoru). Těšila jsem se na metriky analýzy marketingu, ale musím se do nich ještě hlouběji ponořit a probádat (reálně budu teprve zkoušet, zatím s emi nedaří prokousat se G.Analytics).

Ano

Pomohly mi moc.

Zatím nemohu posoudit

Ano

Ano, stanovila jsem si cílovou skupinu, začala jsem přemýšlet jinak – marketingově. Vžila jsem se do situace člověka, který by měl u nás nakoupit. Taky jsem zjistila, co nám na webu chybí a co bychom měli doplnit (ale to bylo také díky studiu marketingových knížek v kombinaci s výzvou na internetu).

Ano, předělávám texty, upravuji blog (a nestresuji se kvůli němu)

Ano

Ano, určitě

Ano hodne, mam sve marketingove vety, sice zatim ne na webu , ale uz ve svych offline prezentacich, mam vetsi chut na psani clanku, pritom premýslím jak se ve svem veku prenest do vice video podoby.

Ano. 100%. Hned jsem upravila e-shop, reklamy se snažím dělat tak, jak mám. Persona a cílení boží, to nejzákladnější dost často začínající lidé nemají. A přehled ode všeho je přesně pro mě, jednodušše shrnuté co a jak a kdy.

Ano, zejména pak části o online komunikaci, sociálních sítích a definici cílové skupiny.

Zatím ke konkrétním krokům ne. Spíš mi to pomohlo posunout se v myšlení a přemýšlet i o možném kroku mimo čistě sportovní prostředí.

Ano, pomohly moc. Sice jsem ne všechny udělala, ale kdykoli se můžu vrátit a zkusit si, co jsem ještě nestihla.

Pomohly. Konečně jsem si na to sedla, je rozdíl o něčem jen přemýšlet a pak to začít dělat. Já jsem si třeba pár týdnů po vypracování persony uvědomila, že s tím nejsem vnitřně v souladu, že ji potřebuji předělat. Ale to je právě taky skvělé, protože kdybych si nevytvořila tu první, tak bych to nevěděla, koho opravdu chci jako zákazníka.

Jednoznačně ANO, ta marketingová věta, kterou doslova Katka ze mě vytáhla, mě posunula dal.. Také jak Katka okomentovala můj web, to mě otevřelo oči … a teď vím jak na to !!!

Jo

ano

 

4) Doporučil/a byste tento kurz?

Ano

Kurz bych určitě doporučil!

Ano, ještě pred zahajenim jsem jej doporucila dvema lidem, kteří se ho také zúčastnili.

Ano pro začátečníky samouky jako já

Určitě ano.

Ano

Určitě

Ano

Ano!

Ano urcite, jen bych zduraznila, ze krome penez se potreba investovat svůj čas a být srozumen s tim, že ostatni mohou také kometovat me odpovedi.

Ano

Ano

Ano 

Ano, už jsem doporučila všemi deseti!

Velmi

ANO, doporučím !

50:50

Ano

 

GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

Zjistíte-li, že vám z nějakého důvodu výzva nesedí, vrátím vám peníze v plné výši. Stačí během prvních tří dnů výzvy napsat na katerina@marketingovavyzva.cz, že si přejete vrátit peníze.

Chcete se na něco zeptat?

Napište mi!