Zpětná vazba od účastníků výzvy

100% NEeditováno a úpřímně sdíleno

 

1) Co se Vám na výzvě nejvíc líbilo? Splnila Vaše očekávání?

Určitě se mi líbila část věnovaná marketingové větě a ta vlastně i dostartovala moje alespoň vzdálené marketingové „myšlení“ a začal jsem více přemýšlet o mém webu o USA. Jelikož jsem už několik webů udělal, tak lekce o webech nebylo pro mě nic nového, což ale určitě hltali ostatní a pro mě to bylo opáčko a popravdě jsem se i tak v této oblasti něco nového naučil. Práce se sociálními sítěmi bylo super a měření jak by smet. To si musím ještě znovu na video podívat a pořádně si to nastudovat.

Celkově byly jednotlivé lekce obsahově relevantní a zajímavé. Oceniju spolupráci celé skupiny a možnosti výměny zkušeností a tipů. Některé aplikace, jsem začala opravdu používat.

Líbila se mi ZV, marketingová věta, persony, posouzení webu, hodně ocenuji váš přístup, jste velice přátelská, milá a profesionální, máte hodne znalosti, video o mereni soc. sítích bylo super, rada bych ho vic rozvinula a dozvedela se o tom vic.

Výzva byla nad moje očekávání. Líbily se mi videa, úkoly a hlavně vaše zpětná vazba na ně.

Rychle reagovani na dotazy a podrobné vysvětlení od Katky.

Líbil se mi osobní přístup, délka kurzu taky super, sled lekcí byl super, také Vaše zpětná vazba

2) Co Vám naopak chybělo nebo Vám vadilo? Nešetřete mě!

Trochu mi chyběly informace o tom, jak třeba nastavit cenu výrobku nebo služby… myslím, takové ty marketingové „triky“ 😊 Jak psát titulky článků – co funguje a co ne. Někde jsem například četl, že lichá čísla v titulku fungují lépe než sudá, např. 7 tipů, jak udělat…

Chapu teda správně, že všechny tyto lekce jsou vlastně kroky, které mi pomohou sestavit celkovou marketingovou strategii? Možná mi tady chybí další oblasti či úkoly, jak se zamyslet a postupovat nad způsobem oslovení potenciálních zákazníků (online, offline cesta?). Chybí mi zde lekce/kapitola o dalších marketingových materiálech (jak na newsletter, mailing a jiné. Možná by stačil článek.). Trochu mě mrzí, že se do plnění úkolů nezapojilo více členů skupiny. Dalo by se říci, že je plnili pouze jedni a ti samí. Přišli jsme tak o další inspiraci a ukázky toho, jak ostatní uvažují.

Ocenila bych víc úkolů, na webovkách říkáte: „každý den školení v podobě videa, spoustu materiálů a také úkoly.“ 21 dní = 21 videí a úkolů, což ve finále tak nebylo. Já osobně bych nepotřebovala 21 videí, ale někdy byly prodlevy dost dlouhé, pár krát jste dala video a my se měli jen ptát, žádný úkol…a nikdo se moc neptal. Taky jsem se v komentářích ztrácela a ztrácím doteď

Uvítala bych ještě ukázku jak nastavit dobře reklamu na IG nebo FB. Chybět mi budete teprve teď. 🙂

Vše super

Můj nedostatek času od poloviny kurzu.

 

3) Pomohly Vám úkoly k reálnému využití?

Kromě persony mi pomohly všechny úkoly. Persony jsem fakt nedával, ale to bude spíš problém mého analytického mozku 😀 Na internetu jsem si vyhledal spousty vzorů person a některé byly fakt detialní, např. až po informaci, že paní Jana koupila byt 2+kk a má hypotéku ve výši 3,5 mil. Takový detail mi nějak nedává smysl. Persony méně detailní mi jsou víc sympatické a umím si představit s nimi pracovat.

Ano, zejména persony, landing page (vím už, jak začít), vzhled a tvorba webu (utvrdilo v názoru). Těšila jsem se na metriky analýzy marketingu, ale musím se do nich ještě hlouběji ponořit a probádat (reálně budu teprve zkoušet, zatím s emi nedaří prokousat se G.Analytics).

Ano

Pomohly mi moc.

Zatím nemohu posoudit

Ano

 

4) Doporučil/a byste tento kurz?

Ano

Kurz bych určitě doporučil!

Ano, ještě pred zahajenim jsem jej doporucila dvema lidem, kteří se ho také zúčastnili.

Ano pro začátečníky samouky jako já

Určitě ano.

GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

Zjistíte-li, že vám z nějakého důvodu výzva nesedí, vrátím vám peníze v plné výši. Stačí během prvních tří dnů výzvy napsat na katerina@marketingovavyzva.cz, že si přejete vrátit peníze.

Chcete se na něco zeptat?

Napište mi!